Blue Sky Group zet volgende stap in relatiebeheer

Blue Sky Group realiseert upgrade met veel aandacht voor gebruikersacceptatie en efficiency.

Blue Sky Group is een onafhankelijke, professionele pensioenuitvoerder, actief op het gebied van pensioenuitvoering, bestuursondersteuning, fiduciair vermogensbeheer en adviesdiensten voor pensioenfondsen van grote, vaak internationale ondernemingen, waaronder KLM, IBM, Staples, IFF, Total en SNS Reaal.

House of Engagement heeft voor Blue Sky Group een upgrade van haar CRM systeem gerealiseerd waarbij veel aandacht werd besteed aan gebruikersadoptie en zijn er verbeteringen van de functionaliteit doorgevoerd die de efficiency ten goede komen. Bijvoorbeeld de toevoeging van cijfermatige data (dekkingsgraden, jaarcijfers etc.) wat zorgt voor een verbeterd klantbeeld.

Inmiddels is men gestart met de vervolgstappen om het gestelde einddoel te realiseren: Dynamics CRM verder ontwikkelen tot het centrale platform voor alle klant-gerelateerde data en –processen binnen Blue Sky Group.


Lees het volledige klantverhaal

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief