CRM Resultants wordt House of Engagement

PERSBERICHT - Vanaf 1 juni gaat Microsoft CRM Goldpartner, CRM Resultants, verder onder de naam House of Engagement in een nieuw kantoorpand in Hilversum.

Met slimme marktspecifieke oplossingen voor Education, Finance en Legal helpt zij instellingen en organisaties bij het realiseren van optimaal rendement uit klantrelaties en excellente klantervaringen. Uitgangspunten hierbij zijn diepgaande kennis van de klant (en de klant van de klant) en innovatieve inzet van nieuwe technologieën.

Roel Hilberink, oprichter en eigenaar: “Vanaf de start 14 jaar geleden hebben wij ons gespecialiseerd in het toepassen van Microsoft CRM en aanverwante technologieën in specifieke branches. De oplossingen en dienstverlening die wij hebben ontwikkeld voor Education, Finance en Legal zorgen ervoor dat onze klanten in deze sectoren snel en kosteneffectief aan de slag kunnen met CRM”.

Nick de Heer, Algemeen Directeur: “Wij helpen instellingen en organisaties bij het realiseren van optimaal rendement uit klantrelaties en excellente klantervaringen. Als jarenlang Microsoft CRM Gold Partner weten wij als geen ander hoe Dynamics 365 tools hiervoor kunnen worden ingezet. Op basis hiervan hebben wij onze eigen marktspecifieke oplossingen ontwikkeld voor Education, Finance en Legal die bestaan uit een goed gebalanceerde mix van technologie, kennis, projectmanagement en support. Diepgaande kennis van de klant (en de klant van de klant) en innovatieve inzet van nieuwe technologieën als chatbots, portals en artificial intelligence zijn hierbij belangrijke pijlers”.


Engagement in de praktijk
Onze klanten leveren de beste voorbeelden van succesvolle engagement in de praktijk. Erasmus University Rotterdam die met inzet van de Alumni Engagement Portal invulling geeft aan de relatie met haar ex-studenten bij een leven-lang-leren. Optimix Vastgoedbeheer die haar klanten centraal stelt bij het herinrichten van haar customer on-boarding. Diverse advocatenkantoren die samen met ons werken aan het in de praktijk vormgeven van client engagement en efficiency.

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief