Optimix Vermogensbeheer stelt klant centraal

Optimix Vermogensbeheer stelt klant centraal bij herinrichting van Customer On-Boarding proces: efficiënt, transparant en goed georganiseerd.

Optimix Vermogensbeheer is sinds 1983 actief als vermogensbeheerder met momenteel ca. 40 medewerkers verdeeld over drie kantoren. De samenwerking met Handelsbanken Nederland bood haar de gelegenheid om via deze weg nieuwe cliënten voor haar eigen dienstverlening te kunnen werven. Voorwaarde daarbij was echter wel dat er een online tool beschikbaar zou komen voor het customer on-boarding proces. 

Omdat Optimix Vermogensbeheer beschikt over het MijnOptimix-platform is ervoor gekozen om de oplossing waarmee potentiële cliënten digitaal gegevens kunnen invoeren, raadplegen en valideren, als toevoeging aan dit platform te realiseren. Om een correcte registratie van gegevens en eenvoudige raadpleging ervan mogelijk te maken, is de functionaliteit van het CRM systeem verder ingericht om complete vastlegging van prospectgegevens, vragenlijsten en contracten mogelijk te maken.

Door delen van het customer on-boarding proces te automatiseren bespaart Optimix Vermogensbeheer tijd en wordt de foutgevoeligheid bij invoer gereduceerd. Daarnaast biedt men de potentiële cliënten een transparante en goed georganiseerde manier van afhandeling van het on-boarding proces.

 

Lees het volledige klantverhaal

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief