Download: 'Hoe creëer je de beste communicatie met je klant?'

Hoe zorg je dat de steeds meer eisende klant een tevreden klant is en blijft?

Whitepaper

De wereld om ons heen wordt gekenmerkt door verandering. Innovatieve technologie wordt steeds meer mainstream. Organisaties moeten veranderen en meegaan met de tijd, anders is de kans groot dat je als organisatie achterblijft. Wij spraken met een viertal Vermogensbeheerders en Private Bankers. In deze whitepaper lees je hoe zij inspelen op deze uitdagingen en onze visie daarin.

Klantendag broad horizon.png (1) event

21 november 2019 Broad Horizon Klantendag

Heb jij een specifiek vraagstuk waar je niet uitkomt en waar je graag een keer met een consultant voor om tafel wil gaan zitten? Dat kan tijdens onze klantendag op 21 november. Graag nodigen wij al onze klanten uit om hier bij aanwezig te zijn.

Samen verder als Broad Horizon.png nieuws

Samen verder als één Broad Horizon

01 november 2019

Na een paar jaar onder de naam House of Engagement de markt van dienst te zijn geweest veranderen we per 1 november 2019 onze naam in Broad Horizon.

CRM data homepage.png blog

5 tips voor het optimaliseren van CRM data

13 november 2019

Elk CRM systeem is zo goed als de mate waarin het daadwerkelijk gebruikt wordt. En het gebruik hangt op zijn beurt weer sterk af van de kwaliteit van de gegevens in het systeem. Want alleen wanneer het systeem relevante informatie biedt waar anders niet zo makkelijk aan te komen is, zal de meerwaarde ervan ervaren worden. Het up-to-date houden van de gegevens in het CRM systeem moet dus een top prioriteit zijn, die procedureel goed ingeregeld wordt. In deze blog geven wij 5 tips ten aanzien van het optimaliseren en bewaken van de kwaliteit van data in uw CRM systeem.

referenties

House of Engagement klant Insingergilissen Dynamics 365.png

InsingerGilissen

House of Engagement - Robeco - klant crm.png

Robeco