Customer Journey

Wat houdt de klant bezig? Hoe komt een klant tot zijn beslissingen? Wat zijn zijn beweegredenen en op welke momenten veranderen deze? Weet u wat er speelt bij de klant en kunt u op tijd inspelen op eventuele kansen? House of Engagement maakte een customer journey, speciaal voor de advocatuur. Via deze customer journey krijgt u een beeld van de 'reis' die uw (toekomstige) klant aflegt, zodat u bij alle stappen de juiste strategie kunt bepalen om zo een tevreden klant aan u te binden.

CRM voor de advocatuur

Template website - homepage nieuwsbericht.png event

11 januari 2019 - Webinar Customer Service met Dynamics 365

Op 11 januari 2019 organiseren wij het webinar Customer Service met Dynamics 365. Tijdens dit webinar presenteren wij de Customer Service Hub van Dynamics 365 in combinatie met de Outlook app. Aan de hand van een demo laten we in ongeveer 30 minuten de verschillende functionaliteiten zien.

house-of-engagement-in-drie-stappen-slimmer-werken-met-dynamics-365-crm-2.jpg blog

In drie stappen slimmer werken met Dynamics 365/CRM

08 november 2018

Je organisatie werkt al geruime tijd met CRM. Er wordt veel informatie in het systeem gedeeld, waardoor je CRM een enorme database met gegevens is geworden. Er zitten zoveel gegevens in het systeem dat je deze kunt analyseren en trends zou kunnen volgen. Hoe mooi zou het zijn als je de gewenste informatie op een overzichtelijke manier in een dashboard zou kunnen zien?

referenties

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma