Customer Journey

Wat houdt de klant bezig? Hoe komt een klant tot zijn beslissingen? Wat zijn zijn beweegredenen en op welke momenten veranderen deze? Weet u wat er speelt bij de klant en kunt u op tijd inspelen op eventuele kansen? House of Engagement maakte een customer journey, speciaal voor de advocatuur. Via deze customer journey krijgt u een beeld van de 'reis' die uw (toekomstige) klant aflegt, zodat u bij alle stappen de juiste strategie kunt bepalen om zo een tevreden klant aan u te binden.

CRM voor de advocatuur

Digital summer - homepage nieuwsbericht.png event

Juli en augustus 2019: Digital Summer

Hoe vaak neem je de tijd voor creativiteit, inspiratie en experimenteren. Dit vraagt namelijk om rust en ruimte in het hoofd, focus en een gestructureerde aanpak. Aspecten waar veelal geen tijd en ruimte voor is binnen de dagelijkse hectiek. Het is daarom dat Broad Horizon een speciaal zomer programma, Digital Summer, heeft ontwikkeld.

Website nieuwsbericht Customer Insights.png nieuws

Terugkijken: Webinar Customer Insights

03 juli 2019

Onlangs organiseerden wij het webinar "Dynamics Customer Insights". Kijk hier het webinar terug! Tijdens dit webinar zullen we je met behulp van een demo een kijkje geven in de nieuwste tool van Microsoft.

Customer journey homepage.png blog

Over de customer journey van het kijken naar vakantiefoto’s

09 augustus 2019

Het woord ‘dia-avond’ is natuurlijk vreselijk ouderwets. Nu foto’s praktisch altijd direct digitaal zijn, is het ook heel makkelijk om ze online te delen. Maar ooit was er toch echt een tijd dat je in de nazomer regelmatig werd uitgenodigd om vakantiefoto’s en dia’s te komen kijken bij ooms en tantes die een vakantiereis gemaakt hadden.

referenties

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma