Customer Journey

Wat houdt de klant bezig? Hoe komt een klant tot zijn beslissingen? Wat zijn zijn beweegredenen en op welke momenten veranderen deze? Weet u wat er speelt bij de klant en kunt u op tijd inspelen op eventuele kansen? House of Engagement maakte een customer journey, speciaal voor de advocatuur. Via deze customer journey krijgt u een beeld van de 'reis' die uw (toekomstige) klant aflegt, zodat u bij alle stappen de juiste strategie kunt bepalen om zo een tevreden klant aan u te binden.

CRM voor de advocatuur

House of Engagement - Website Webinar Dynamics 365 for marketing.png event

30 oktober 2018 - Webinar Dynamics 365 for Marketing

Op 30 oktober 2018 organiseren wij het webinar Dynamics 365 for Marketing. Tijdens dit webinar presenteren wij de hoofdfunctionaliteiten en ziet u door middel van een demo direct wat de voordelen zijn en hoe het werkt. Zo krijgt u in ongeveer 30 minuten een eerste indruk van Dynamics 365 for Marketing.

house-of-engagement-zo-overtuig-je-jouw-accountmanagers-van-een-crm-1.jpg blog

Zo overtuig je jouw accountmanagers van een CRM

05 oktober 2018

Het nut en de noodzaak van een CRM hoeven we jou als sales manager niet uit te leggen. Maar de organisatie heeft pas echt profijt van je CRM als de accountmanagers informatie over hun klanten in het systeem gaan delen. En dat is nu juist de doelgroep die vaak het moeilijkst te overtuigen is van een CRM. Waar komt de reserve van accountmanagers vandaan en hoe kunnen we hen tóch enthousiasmeren?

referenties

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma