Customer Journey

Wat houdt de klant bezig? Hoe komt een klant tot zijn beslissingen? Wat zijn zijn beweegredenen en op welke momenten veranderen deze? Weet u wat er speelt bij de klant en kunt u op tijd inspelen op eventuele kansen? House of Engagement maakte een customer journey, speciaal voor de advocatuur. Via deze customer journey krijgt u een beeld van de 'reis' die uw (toekomstige) klant aflegt, zodat u bij alle stappen de juiste strategie kunt bepalen om zo een tevreden klant aan u te binden.

CRM voor de advocatuur

House of Engagement - Liefde van je klant of liefde voor je klant.png nieuws

Liefde van je klant, of liefde voor je klant?

14 februari 2019

Onlangs werd Nick de Heer geïnterviewd door Abecon, een van de zusjes van House of Engagement. Over klantrelaties en de liefde. Want is het liefde van je klant, of liefde voor je klant? Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf.

house-of-engagement-in-drie-stappen-slimmer-werken-met-dynamics-365-crm-2.jpg blog

In drie stappen slimmer werken met Dynamics 365/CRM

08 november 2018

Je organisatie werkt al geruime tijd met CRM. Er wordt veel informatie in het systeem gedeeld, waardoor je CRM een enorme database met gegevens is geworden. Er zitten zoveel gegevens in het systeem dat je deze kunt analyseren en trends zou kunnen volgen. Hoe mooi zou het zijn als je de gewenste informatie op een overzichtelijke manier in een dashboard zou kunnen zien?

referenties

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma