Samen verder als één Broad Horizon
01 november 2019Na een paar jaar onder de naam House of Engagement de markt van dienst te zijn geweest veranderen we per 1 november 2019 onze naam in Broad Horizon.
Wat houdt de klant bezig? Hoe komt een klant tot zijn beslissingen? Wat zijn zijn beweegredenen en op welke momenten veranderen deze? Weet u wat er speelt bij de klant en kunt u op tijd inspelen op eventuele kansen? House of Engagement maakte een customer journey, speciaal voor de advocatuur. Via deze customer journey krijgt u een beeld van de 'reis' die uw (toekomstige) klant aflegt, zodat u bij alle stappen de juiste strategie kunt bepalen om zo een tevreden klant aan u te binden.
Klik hier voor de pdf versie van deze customer journey
of klik op de afbeelding voor een grotere versie
Wilt u weten hoe een goed CRM bij de customer journey kan helpen? Lees hier meer over de Engagement Processen in onze speciaal ontwikkelde Legal Template. Of lees ons blog over de klant echt leren kennen door middel van een customer journey.
Na een paar jaar onder de naam House of Engagement de markt van dienst te zijn geweest veranderen we per 1 november 2019 onze naam in Broad Horizon.
Elk CRM systeem is zo goed als de mate waarin het daadwerkelijk gebruikt wordt. En het gebruik hangt op zijn beurt weer sterk af van de kwaliteit van de gegevens in het systeem. Want alleen wanneer het systeem relevante informatie biedt waar anders niet zo makkelijk aan te komen is, zal de meerwaarde ervan ervaren worden. Het up-to-date houden van de gegevens in het CRM systeem moet dus een top prioriteit zijn, die procedureel goed ingeregeld wordt. In deze blog geven wij 5 tips ten aanzien van het optimaliseren en bewaken van de kwaliteit van data in uw CRM systeem.