Download e-book CRM in de advocatuur

Nieuwe inzichten over het aangaan, omgaan en onderhouden van relaties.

e-book

Wij zijn op zoek gegaan naar inzichten uit de veranderende wereld van de advocatuur. Voor geen enkele dienstverlener geldt ‘business as usual’. Ook de advocatuur zal zich deels opnieuw moeten uitvinden. De relatie met klanten is daarbij een essentieel onderdeel. Een aantal kantoren, waaronder - AKD, Dirkzwager, PelsRijcken en KneppelhoutKorthals -  hebben met ons hun inzichten en ervaringen gedeeld over het aangaan, omgaan en onderhouden van relaties. 

Samen verder als Broad Horizon.png nieuws

Samen verder als één Broad Horizon

01 november 2019

Na een paar jaar onder de naam House of Engagement de markt van dienst te zijn geweest veranderen we per 1 november 2019 onze naam in Broad Horizon.

CRM data homepage.png blog

5 tips voor het optimaliseren van CRM data

13 november 2019

Elk CRM systeem is zo goed als de mate waarin het daadwerkelijk gebruikt wordt. En het gebruik hangt op zijn beurt weer sterk af van de kwaliteit van de gegevens in het systeem. Want alleen wanneer het systeem relevante informatie biedt waar anders niet zo makkelijk aan te komen is, zal de meerwaarde ervan ervaren worden. Het up-to-date houden van de gegevens in het CRM systeem moet dus een top prioriteit zijn, die procedureel goed ingeregeld wordt. In deze blog geven wij 5 tips ten aanzien van het optimaliseren en bewaken van de kwaliteit van data in uw CRM systeem.

referenties

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma