Download: 'Klantgerichtheid in de advocatuur'

Hoe kan uw kantoor klantinformatie en inzichten verkrijgen die
een pro-actieve interactie met de klant mogelijk maken?

Whitepaper

Op donderdag 29 november 2018 organiseerde House of Engagement een volgend seminar voor Business Development en Marketing in de advocatuur. Ditmaal met als thema “klantgerichtheid in de advocatuur”. Met dergelijke seminars wil House of Engagement de discussie over uiteenlopende vraagstukken aangaande klant relatie management in de advocatuur voor Business Development directeuren, Marketeers en CRM managers faciliteren. Ditmaal waren er inschrijvingen van maar liefst 28 kleine, middelgrote en grote advocatenkantoren.

In dit document vindt u een samenvatting van hoe u als Business Development of Marketing manager uw organisatie kan helpen om klantgerichter te werken. 

Legal homepage nieuwsbericht.png event

20 juni 2019 - seminar must have tooling voor de advocatuur

Op donderdag 20 juni a.s. organiseert House of Engagement in samenwerking met Winning Proposal en W-consultants een seminar over 'Must have' - tooling voor de advocatuur. Wij nemen je graag mee in onze visie op het faciliteren van een modern kantoor bij het bouwen en door ontwikkelen van klantrelaties. Met onze lijfspreuk "It’s good to connect" willen wij ook dit keer weer zorgdragen voor een goede discussie tussen business development en marketing directeuren, marketeers en klant managers binnen de advocatuur.

Dynamics for Marketing webinar.jpg nieuws

Webinar Dynamics for Marketing - April release terugkijken

24 mei 2019

Onlangs organiseerden wij het webinar "Dynamics for Marketing - April release". Kijk hier het webinar terug! Tijdens dit webinar zullen we ingaan op de highlights uit de April Release voor Dynamics 365 for Marketing.

house-of-engagement-in-drie-stappen-slimmer-werken-met-dynamics-365-crm-2.jpg blog

In drie stappen slimmer werken met Dynamics 365/CRM

08 november 2018

Je organisatie werkt al geruime tijd met CRM. Er wordt veel informatie in het systeem gedeeld, waardoor je CRM een enorme database met gegevens is geworden. Er zitten zoveel gegevens in het systeem dat je deze kunt analyseren en trends zou kunnen volgen. Hoe mooi zou het zijn als je de gewenste informatie op een overzichtelijke manier in een dashboard zou kunnen zien?

referenties

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten