Download: 'Klantgerichtheid in de advocatuur'

Hoe kan uw kantoor klantinformatie en inzichten verkrijgen die
een pro-actieve interactie met de klant mogelijk maken?

Whitepaper

Hoe kunt u als Business Development of Marketing Manager uw organisatie helpen om klantgerichter te werken? En wat verstaan we eigenlijk onder klantgericht? Samen met kleine, middelgrote en grote advocatenkantoren gingen wij het gesprek met elkaar aan tijdens het seminar ‘Klantgerichtheid in de advocatuur’. 

Het marketing team van Van Doorne vertelde hoe zij de afgelopen jaren continu proberen om meer en betere informatie over prospects beschikbaar te stellen aan hun advocatenkantoor. Hoe pakken zij dit aan en wat zijn de resultaten? 

N3Wstrategy liet vervolgens zien welke factoren van belang zijn om de klantgerichtheid over de hele linie te verbeteren.  Daarnaast werden vier gouden regels gepresenteerd die de Business Development Manager helpen om het kantoor klantgerichter te laten werken. 

Tot slot kwam W-consultants aan het woord. Zij concludeerden dat het woord sales in de advocatuur nog nauwelijks gebruikt wordt en dat Business Development nog vaak een ondersteunende afdeling is. Maar hoe kan Business Development een rol van betekenis spelen in sales? En wat is het belang van (commerciële) data binnen een sales proces? 

In deze whitepaper vindt u een samenvatting van bovenstaand seminar en leest u hoe u als Business Development of Marketing Manager uw organisatie kan helpen om klantgerichter te werken. 

 

Samen verder als Broad Horizon.png nieuws

Samen verder als één Broad Horizon

01 november 2019

Na een paar jaar onder de naam House of Engagement de markt van dienst te zijn geweest veranderen we per 1 november 2019 onze naam in Broad Horizon.

CRM data homepage.png blog

5 tips voor het optimaliseren van CRM data

13 november 2019

Elk CRM systeem is zo goed als de mate waarin het daadwerkelijk gebruikt wordt. En het gebruik hangt op zijn beurt weer sterk af van de kwaliteit van de gegevens in het systeem. Want alleen wanneer het systeem relevante informatie biedt waar anders niet zo makkelijk aan te komen is, zal de meerwaarde ervan ervaren worden. Het up-to-date houden van de gegevens in het CRM systeem moet dus een top prioriteit zijn, die procedureel goed ingeregeld wordt. In deze blog geven wij 5 tips ten aanzien van het optimaliseren en bewaken van de kwaliteit van data in uw CRM systeem.

referenties

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten