Download: 'Klantgerichtheid in de advocatuur'

Hoe kan uw kantoor klantinformatie en inzichten verkrijgen die
een pro-actieve interactie met de klant mogelijk maken?

Whitepaper

Op donderdag 29 november 2018 organiseerde House of Engagement een volgend seminar voor Business Development en Marketing in de advocatuur. Ditmaal met als thema “klantgerichtheid in de advocatuur”. Met dergelijke seminars wil House of Engagement de discussie over uiteenlopende vraagstukken aangaande klant relatie management in de advocatuur voor Business Development directeuren, Marketeers en CRM managers faciliteren. Ditmaal waren er inschrijvingen van maar liefst 28 kleine, middelgrote en grote advocatenkantoren.

In dit document vindt u een samenvatting van hoe u als Business Development of Marketing manager uw organisatie kan helpen om klantgerichter te werken. 

Digital summer - homepage nieuwsbericht.png event

Juli en augustus 2019: Digital Summer

Hoe vaak neem je de tijd voor creativiteit, inspiratie en experimenteren. Dit vraagt namelijk om rust en ruimte in het hoofd, focus en een gestructureerde aanpak. Aspecten waar veelal geen tijd en ruimte voor is binnen de dagelijkse hectiek. Het is daarom dat Broad Horizon een speciaal zomer programma, Digital Summer, heeft ontwikkeld.

Website nieuwsbericht Customer Insights.png nieuws

Terugkijken: Webinar Customer Insights

03 juli 2019

Onlangs organiseerden wij het webinar "Dynamics Customer Insights". Kijk hier het webinar terug! Tijdens dit webinar zullen we je met behulp van een demo een kijkje geven in de nieuwste tool van Microsoft.

Klantgegevens delen homepage.png blog

Exhibitionisme is de sleutel tot succesvol CRM

03 juli 2019

De gebruikers van social media vallen grofweg op te delen in twee groepen. Aan de ene kant heb je de exhibitionisten, die het liefst van elk bord eten dat zij verorberen een foto plaatsen en anderzijds heb je de gluurders, die zelf haast nooit iets op facebook, instagram of twitter plaatsen, maar wel heel nauwgezet volgen wat anderen erop zetten. En zonder hier te diep in te gaan op de onderliggende psychologische redenen voor deze twee soorten gedrag, wil ik wel opmerken dat het voor de gluurders niet mogelijk zou zijn hun gedrag te vertonen als er geen exhibitionisten zouden bestaan.

referenties

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten