Download: 'Klantgerichtheid in de advocatuur'

Hoe kan uw kantoor klantinformatie en inzichten verkrijgen die
een pro-actieve interactie met de klant mogelijk maken?

Whitepaper

Op donderdag 29 november 2018 organiseerde House of Engagement een volgend seminar voor Business Development en Marketing in de advocatuur. Ditmaal met als thema “klantgerichtheid in de advocatuur”. Met dergelijke seminars wil House of Engagement de discussie over uiteenlopende vraagstukken aangaande klant relatie management in de advocatuur voor Business Development directeuren, Marketeers en CRM managers faciliteren. Ditmaal waren er inschrijvingen van maar liefst 28 kleine, middelgrote en grote advocatenkantoren.

In dit document vindt u een samenvatting van hoe u als Business Development of Marketing manager uw organisatie kan helpen om klantgerichter te werken. 

House of Engagement - Liefde van je klant of liefde voor je klant.png nieuws

Liefde van je klant, of liefde voor je klant?

14 februari 2019

Onlangs werd Nick de Heer geïnterviewd door Abecon, een van de zusjes van House of Engagement. Over klantrelaties en de liefde. Want is het liefde van je klant, of liefde voor je klant? Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf.

house-of-engagement-in-drie-stappen-slimmer-werken-met-dynamics-365-crm-2.jpg blog

In drie stappen slimmer werken met Dynamics 365/CRM

08 november 2018

Je organisatie werkt al geruime tijd met CRM. Er wordt veel informatie in het systeem gedeeld, waardoor je CRM een enorme database met gegevens is geworden. Er zitten zoveel gegevens in het systeem dat je deze kunt analyseren en trends zou kunnen volgen. Hoe mooi zou het zijn als je de gewenste informatie op een overzichtelijke manier in een dashboard zou kunnen zien?

referenties

houthoff_cr.png

Houthoff Buruma

ws-logo-loyens-loeff_2.jpg

Loyens & Loeff

kneppelhout.png

Kneppelhout Korthals Advocaten