Marketingcommunicatie

De persoonlijke relevantie van nieuwsbrieven, social media posts en website updates bepalen het succes van communicatie

topics

uitdagingen

Voor het aanbieden van relevant nieuws via diverse kanalen is up-to-date informatie nodig over interesses en voorkeuren van relaties. Deze informatie wordt echter in een wirwar van persoonlijke overzichten bijgehouden. De verschillende kanalen vragen elk om een eigen aanpak en look & feel wat veel handmatige aanpassingen betekent waarbij het wiel regelmatig opnieuw wordt uitgevonden. Het snel een efficiënt hergebruiken van commerciële informatie gebeurt niet altijd even gestructureerd.

oplossingen en resultaten

Uitgebreide en up-to-date profielinformatie in één centraal CRM systeem, is de basis voor het aanbieden van persoonlijke, relevante informatie. Templates binnen de marketing automation tool helpen om communicatie over de kanalen heen eenvoudig en op een aantrekkelijke en consistente manier te presenteren. Dit versterkt het merk van het kantoor (e-mail, event pagina op de website, webformulieren, surveys, social updates etc.). Met de ingebouwde analytics heeft het marketingteam inzicht in de effectiviteit van hun acties waardoor men toekomstige activiteiten doorlopend kan verbeteren. In het centrale CRM systeem is ook relevante deal informatie eenvoudig opvraagbaar zodat capabilities op de juiste plekken worden getoond en bijvoorbeeld cv’s op de website automatisch worden bijgewerkt. Door het slim combineren van websitebezoek, social media activiteiten en reacties op e-mailcampagnes, kunnen nieuwe contacten worden geïdentificeerd en gericht worden benaderd.

Ron.JPG

Wilt u meer weten?

Wilt u meer weten over dit onderwerp, in contact komen met klanten of een andere vraag stellen? Neem dan contact op met Ron Wallegie, hij staat u graag te woord!


Ron Wallegie | Practice Lead Legal
rw@house-of-engagement.nl | 035 - 646 04 80

overige processen

    Alumni management

    Alumni management in de Advocatuur – het faciliteren van contact met oud-collega’s door hen te blijven binden en boeien

    Client Engagement

    Vastleggen en raadplegen van relatiegegevens op één centrale plek, vormt de basis voor goed relatiemanagement en client engagement

    Event management

    Inzicht in de voorkeuren en interesses van relaties en een goed ondersteund proces, zijn belangrijke pijlers voor modern event management

    Opportunity & Pitch management

    Succesvol opportunity & pitch management wordt mede bepaald door relevantie, snelheid en gedegenheid