Nieuws & Events

Het stukje 'Engagement' van House of Engagement wordt voor een belangrijk deel ingevuld door het delen van kennis en ervaring. Als collega's onderling en met onze relaties. Onderstaand een overzicht van evenementen, blogs en andere actualiteiten.

nieuws

meer nieuws
House of Engagement - Liefde van je klant of liefde voor je klant.png

Liefde van je klant, of liefde voor je klant?

14 februari 2019

Onlangs werd Nick de Heer geïnterviewd door Abecon, een van de zusjes van House of Engagement. Over klantrelaties en de liefde. Want is het liefde van je klant, of liefde voor je klant? Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf.

ISO certificering.jpg

ISO certificering House of Engagement

01 februari 2019

Recent heeft House of Engagement de ISO 9001 en ISO 27001 certificeringen behaald. Omdat kwaliteit, continue verbetering en het zorgvuldig omgaan met gevoelige (klant)informatie voor ons erg belangrijk zijn hebben wij ons laten certificeren. Ook dragen deze certificaten bij aan de naleving van de nieuwe AVG-regelgeving.

events

meer events
Template website - homepage nieuwsbericht (1).png

4 april 2019 - Scope on the Future Summit

De technologische revolutie is hier. Hoe blijft uw bedrijf relevant in een wereld vol verandering, complexiteit en onzekerheid? Hoe matchen technologische kansen op klantinzichten en processen? Ready to see the future? Op 4 april a.s. organiseert Broad Horizon samen met Microsoft de 'Scope on the Future' summit in het Cobra Museum in Amstelveen.

blogs

meer blogs
HoE-11-digitale-werkplektrends-voor-2019-3.jpg

11 digitale werkplektrends voor 2019

24 januari 2019

De digitale werkplek is sterk in opkomst en wordt gezien als een belangrijke spil voor productiviteit en versnelling van de business.

house-of-engagement-finance-je-crm-als-personal-assistent-2.jpg

Je CRM als personal assistant

09 januari 2019

Stel je voor: je wordt ’s ochtends wakker en je personal assistant vertelt je direct welke afspraken je die dag hebt en wat er speelt bij de personen met wie je een afspraak hebt. Toekomstmuziek? Met Microsoft Dynamics 365 for Mobile is dit al realiteit. Met deze mobiele App heb je jouw personal assistant letterlijk in je broekzak zitten. Handig voor als je veel onderweg bent.

hoe-in-drie-stappen-naar-een-klantgerichte-werkcultuur-thumbail.jpg

In drie stappen naar een klantgerichte werkcultuur

19 december 2018

Om klanten telkens een goede klantervaring te bieden, is het nodig aan een klantgerichte cultuur te bouwen. Een cultuur die ervoor zorgt dat iedereen de klant centraal stelt en hier ook naar handelt. Veel van onze klanten zetten hier al stappen in. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het opstellen van een customer journey. Om de werkcultuur echt klantgericht te maken, zijn de volgende drie stappen essentieel.

blijf op de hoogte