Nieuws & Events

Het stukje 'Engagement' van House of Engagement wordt voor een belangrijk deel ingevuld door het delen van kennis en ervaring. Als collega's onderling en met onze relaties. Onderstaand een overzicht van evenementen, blogs en andere actualiteiten.

nieuws

meer nieuws
Website nieuwsbericht Customer Insights.png

Terugkijken: Webinar Customer Insights

04 juli 2019

Onlangs organiseerden wij het webinar "Dynamics Customer Insights". Kijk hier het webinar terug! Tijdens dit webinar zullen we je met behulp van een demo een kijkje geven in de nieuwste tool van Microsoft.

Nieuwsbericht vier het leven.png

Een middag op stap met Stichting Vier het Leven

10 mei 2019

Engagement is meer dan CRM! Jaarlijks maken de collega's van House of Engagement een middag vrij van werk om op stap te gaan met Stichting Vier het Leven. Om zo ouderen, die niet meer zo mobiel zijn, thuis op te halen en samen de middag met hen door te brengen in het theater.

events

meer events
Digital summer - homepage nieuwsbericht.png

Juli en augustus 2019: Digital Summer

Hoe vaak neem je de tijd voor creativiteit, inspiratie en experimenteren. Dit vraagt namelijk om rust en ruimte in het hoofd, focus en een gestructureerde aanpak. Aspecten waar veelal geen tijd en ruimte voor is binnen de dagelijkse hectiek. Het is daarom dat Broad Horizon een speciaal zomer programma, Digital Summer, heeft ontwikkeld.

House of Engagement - Deep Dive Alumni.png

19 september 2019: Deep Dive Alumni

Op 19 september organiseren wij een Deep Dive waarbij alumni centraal staat. Hoe kun je met Dynamics 365 en de Alumni Engagement Portal een eigen platform creëren om zo in contact te blijven met jouw alumni? Dat laten we zien tijdens deze middag waarbij we de diepte ingaan!

blogs

meer blogs
Klantgegevens delen homepage.png

Exhibitionisme is de sleutel tot succesvol CRM

03 juli 2019

De gebruikers van social media vallen grofweg op te delen in twee groepen. Aan de ene kant heb je de exhibitionisten, die het liefst van elk bord eten dat zij verorberen een foto plaatsen en anderzijds heb je de gluurders, die zelf haast nooit iets op facebook, instagram of twitter plaatsen, maar wel heel nauwgezet volgen wat anderen erop zetten. En zonder hier te diep in te gaan op de onderliggende psychologische redenen voor deze twee soorten gedrag, wil ik wel opmerken dat het voor de gluurders niet mogelijk zou zijn hun gedrag te vertonen als er geen exhibitionisten zouden bestaan.

Website nieuwsbericht Customer Insights.png

Word data gedreven met Dynamics 365 Customer Insights

27 juni 2019

Afgelopen april lanceerde Microsoft een van zijn nieuwste producten; Dynamics 365 Customer Insights (CI). Met deze nieuwe data-applicatie stelt Microsoft organisaties écht in staat zichzelf op een eenvoudige manier te transformeren naar een data-gedreven organisatie en nog diepgaandere klantinzichten te genereren. Op die manier kan een organisatie bouwen aan gepersonaliseerde klant ervaringen én processen van het hoogste niveau.

blijf op de hoogte