Blog

Als House of Engagement komen wij bij veel bedrijven over de vloer en zitten we vooraan bij het volgen van nieuwe ontwikkelingen en het bepalen van de praktische toepasbaarheid ervan. Onze ervaringen delen we graag. Onder andere door het schrijven en publiceren van blogs.

blogs

BCP Homepage.png

Het blijft een heel gedoe

28 augustus 2019

Sinds de computers (vrijwel) allemaal in verbinding staan met Internet, worden er in Windows regelmatig automatisch updates geladen. Zo worden beveiligingslekken snel gedicht en worden bugs gefixed, nog voor de meeste gebruikers ze bemerkt hadden… En met de komst van cloud-computing is het voor Microsoft nog makkelijker geworden om updates in de software door te voeren. Toch is het niet altijd zo eenvoudig en hebben de tweejaarlijkse major updates van Dynamics 365 Online wel degelijk een impact. Maar waarom, en hoe kun je je hier op voorbereiden?

Customer journey homepage.png

Over de customer journey van het kijken naar vakantiefoto’s

14 augustus 2019

Het woord ‘dia-avond’ is natuurlijk vreselijk ouderwets. Nu foto’s praktisch altijd direct digitaal zijn, is het ook heel makkelijk om ze online te delen. Maar ooit was er toch echt een tijd dat je in de nazomer regelmatig werd uitgenodigd om vakantiefoto’s en dia’s te komen kijken bij ooms en tantes die een vakantiereis gemaakt hadden.

Privacy blog homepage nieuwsbericht.png

Privacy is iets persoonlijks

24 juli 2019

Houd jij je telefoon nog aan je oor als je belt? Dat is wel super ouderwets! Tegenwoordig moet je je mobiel platliggend voor je gezicht te houden, terwijl de stem van de gene met wie je belt uit de luidspreker schalt.

Klantgegevens delen homepage.png

Exhibitionisme is de sleutel tot succesvol CRM

03 juli 2019

De gebruikers van social media vallen grofweg op te delen in twee groepen. Aan de ene kant heb je de exhibitionisten, die het liefst van elk bord eten dat zij verorberen een foto plaatsen en anderzijds heb je de gluurders, die zelf haast nooit iets op facebook, instagram of twitter plaatsen, maar wel heel nauwgezet volgen wat anderen erop zetten. En zonder hier te diep in te gaan op de onderliggende psychologische redenen voor deze twee soorten gedrag, wil ik wel opmerken dat het voor de gluurders niet mogelijk zou zijn hun gedrag te vertonen als er geen exhibitionisten zouden bestaan.

Website nieuwsbericht Customer Insights.png

Word data gedreven met Dynamics 365 Customer Insights

27 juni 2019

Afgelopen april lanceerde Microsoft een van zijn nieuwste producten; Dynamics 365 Customer Insights (CI). Met deze nieuwe data-applicatie stelt Microsoft organisaties écht in staat zichzelf op een eenvoudige manier te transformeren naar een data-gedreven organisatie en nog diepgaandere klantinzichten te genereren. Op die manier kan een organisatie bouwen aan gepersonaliseerde klant ervaringen én processen van het hoogste niveau.

Schrijf u nu in