Blog

Als House of Engagement komen wij bij veel bedrijven over de vloer en zitten we vooraan bij het volgen van nieuwe ontwikkelingen en het bepalen van de praktische toepasbaarheid ervan. Onze ervaringen delen we graag. Onder andere door het schrijven en publiceren van blogs.

blogs

house-of-engagement-finance-vier-artificial-intelligence-mogelijkheden-om-relaties-te-onderhouden-2.jpg

Vier Artificial Intelligence mogelijkheden om relaties te onderhouden

12 december 2018

Het Customer Relation Management Systeem in jouw organisatie ondersteunt je in de registratie van je klantrelaties, in het delen van informatie met je collega’s in het stroomlijnen en automatiseren van processen. Het ondersteunt je, maar het denkwerk doe je zelf. Wist je dat de techniek van Microsoft Dynamics inmiddels zó ver is dat de rollen omgedraaid kunnen worden? Je CRM-systeem neemt jouw denkwerk over! Hieronder belichten we vier artificial intelligence functionaliteiten van Microsoft Dynamics die de relatie met je klant kunnen optimaliseren.

HoE-customer-journey-optimaliseren3.jpg

Vier tips om je customer journey te optimaliseren

05 december 2018

Het bepalen van een goede ‘customer journey’ houdt veel organisaties bezig. Loyale en gelukkige klanten worden ambassadeur, verhogen de omzet en laten kosten dalen. Dat maakt het interessant om aan een goede customer journey te werken. Een goede customer journey zorgt ervoor dat de klantbeleving past bij de behoefte van de klant. Hoe optimaliseer je de customer journey van jouw bedrijf?

house-of-engagment-legal-twee-technische-onthullingen-over-microsoft-dynamics-1.jpg

Twee technische onthullingen over Microsoft Dynamics

14 november 2018

Veel van onze klanten gebruiken Microsoft Dynamics/Customer Engagement als hun CRM-systeem. Een mooi platform met veel mogelijkheden. Dynamics is onderdeel van een groter Microsoft-geheel, namelijk het Microsoft Power Platform. Dit krachtige bedrijfsplatform biedt een aantal technische mogelijkheden die voor veel CRM-gebruikers interessant kunnen zijn.

house-of-engagement-in-drie-stappen-slimmer-werken-met-dynamics-365-crm-2.jpg

In drie stappen slimmer werken met Dynamics 365/CRM

08 november 2018

Je organisatie werkt al geruime tijd met CRM. Er wordt veel informatie in het systeem gedeeld, waardoor je CRM een enorme database met gegevens is geworden. Er zitten zoveel gegevens in het systeem dat je deze kunt analyseren en trends zou kunnen volgen. Hoe mooi zou het zijn als je de gewenste informatie op een overzichtelijke manier in een dashboard zou kunnen zien?

house-of-engagement-finance-vertrouwen-winnen-bij-de-klant-wees-transparant-3.jpg

Vertrouwen winnen bij de klant? Wees transparant!

24 oktober 2018

Veelgehoorde klachten bij de implementatie van een CRM-systeem of bij andere IT-projecten, is dat het opgeleverde systeem nét niet helemaal aan de verwachtingen van de gebruikers voldoet en dat het lastig is om iedereen in de organisatie enthousiast te krijgen om het systeem te gaan gebruiken. Het gevolg is dat het vertrouwen in CRM-systemen en de CRM-adviseurs in rap tempo daalt. En dat de adoptie van het systeem tegenvalt.

House of Engagement - Artikel Event management.png

Vijf veel voorkomende Event managementproblemen en hoe je deze kunt oplossen

23 oktober 2018

Veel bedrijven organiseren events om op die manier een verbinding aan te gaan met de klant en/of potentiële klant. Het organiseren, plannen en succesvol uitvoeren van zo’n evenement kan een ingewikkeld proces zijn. Er zijn veel details waar rekening mee gehouden moet worden. Denk bijvoorbeeld aan het maken van evenementpassen, registratielijsten en het coördineren van locaties en sponsors. Echter, met behulp van een doordacht plan en het gebruik van de juiste tools, is het organiseren van een event een fluitje van een cent.

Schrijf u nu in