Blog

Als House of Engagement komen wij bij veel bedrijven over de vloer en zitten we vooraan bij het volgen van nieuwe ontwikkelingen en het bepalen van de praktische toepasbaarheid ervan. Onze ervaringen delen we graag. Onder andere door het schrijven en publiceren van blogs.

blogs

HoE-11-digitale-werkplektrends-voor-2019-3.jpg

11 digitale werkplektrends voor 2019

24 januari 2019

De digitale werkplek is sterk in opkomst en wordt gezien als een belangrijke spil voor productiviteit en versnelling van de business.

house-of-engagement-finance-je-crm-als-personal-assistent-2.jpg

Je CRM als personal assistant

09 januari 2019

Stel je voor: je wordt ’s ochtends wakker en je personal assistant vertelt je direct welke afspraken je die dag hebt en wat er speelt bij de personen met wie je een afspraak hebt. Toekomstmuziek? Met Microsoft Dynamics 365 for Mobile is dit al realiteit. Met deze mobiele App heb je jouw personal assistant letterlijk in je broekzak zitten. Handig voor als je veel onderweg bent.

hoe-in-drie-stappen-naar-een-klantgerichte-werkcultuur-thumbail.jpg

In drie stappen naar een klantgerichte werkcultuur

19 december 2018

Om klanten telkens een goede klantervaring te bieden, is het nodig aan een klantgerichte cultuur te bouwen. Een cultuur die ervoor zorgt dat iedereen de klant centraal stelt en hier ook naar handelt. Veel van onze klanten zetten hier al stappen in. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het opstellen van een customer journey. Om de werkcultuur echt klantgericht te maken, zijn de volgende drie stappen essentieel.

house-of-engagement-finance-vier-artificial-intelligence-mogelijkheden-om-relaties-te-onderhouden-2.jpg

Vier Artificial Intelligence mogelijkheden om relaties te onderhouden

12 december 2018

Het Customer Relation Management Systeem in jouw organisatie ondersteunt je in de registratie van je klantrelaties, in het delen van informatie met je collega’s in het stroomlijnen en automatiseren van processen. Het ondersteunt je, maar het denkwerk doe je zelf. Wist je dat de techniek van Microsoft Dynamics inmiddels zó ver is dat de rollen omgedraaid kunnen worden? Je CRM-systeem neemt jouw denkwerk over! Hieronder belichten we vier artificial intelligence functionaliteiten van Microsoft Dynamics die de relatie met je klant kunnen optimaliseren.

HoE-customer-journey-optimaliseren3.jpg

Vier tips om je customer journey te optimaliseren

05 december 2018

Het bepalen van een goede ‘customer journey’ houdt veel organisaties bezig. Loyale en gelukkige klanten worden ambassadeur, verhogen de omzet en laten kosten dalen. Dat maakt het interessant om aan een goede customer journey te werken. Een goede customer journey zorgt ervoor dat de klantbeleving past bij de behoefte van de klant. Hoe optimaliseer je de customer journey van jouw bedrijf?

house-of-engagment-legal-twee-technische-onthullingen-over-microsoft-dynamics-1.jpg

Twee technische onthullingen over Microsoft Dynamics

14 november 2018

Veel van onze klanten gebruiken Microsoft Dynamics/Customer Engagement als hun CRM-systeem. Een mooi platform met veel mogelijkheden. Dynamics is onderdeel van een groter Microsoft-geheel, namelijk het Microsoft Power Platform. Dit krachtige bedrijfsplatform biedt een aantal technische mogelijkheden die voor veel CRM-gebruikers interessant kunnen zijn.

Schrijf u nu in