Blog

Als House of Engagement komen wij bij veel bedrijven over de vloer en zitten we vooraan bij het volgen van nieuwe ontwikkelingen en het bepalen van de praktische toepasbaarheid ervan. Onze ervaringen delen we graag. Onder andere door het schrijven en publiceren van blogs.

blogs

eXtreme 365 nieuwsbericht banner.png

Bieden ervaringen uit het verleden dan toch een garantie voor de toekomst?

19 april 2019

Eind maart organiseerde Microsoft weer eXtreme365, het jaarlijkse evenement voor implementatiepartners van het Dynamics 365 platform. Plaats van handelen was dit keer Amsterdam. Uiteraard was House of Engagement erbij en collega Jesse Schreuders deelde zijn ervaringen 18 april jl via een webinar. In dit blog praten we je bij over dit webinar en eXtreme365.

shutterstock_362297912(2).jpg

Scope on the future - Hoe goed past jouw bedrijf zich aan?

25 maart 2019

Jarenlang was het duidelijk wanneer je als bedrijf goed functioneerde. Goed lopende business modellen bleven langere tijd succesvol. De wereld van nu is echter complex en onzeker. Ieder bedrijf wil meerwaarde leveren aan zijn klanten, een goede werkgever zijn voor zijn medewerkers, goed gestroomlijnde processen hebben en een optimale dienstverlening. Maar door technologische veranderingen weten we vandaag niet wat er morgen mogelijk is.

HoE-11-digitale-werkplektrends-voor-2019-3.jpg

11 digitale werkplektrends voor 2019

24 januari 2019

De digitale werkplek is sterk in opkomst en wordt gezien als een belangrijke spil voor productiviteit en versnelling van de business.

house-of-engagement-finance-je-crm-als-personal-assistent-2.jpg

Je CRM als personal assistant

09 januari 2019

Stel je voor: je wordt ’s ochtends wakker en je personal assistant vertelt je direct welke afspraken je die dag hebt en wat er speelt bij de personen met wie je een afspraak hebt. Toekomstmuziek? Met Microsoft Dynamics 365 for Mobile is dit al realiteit. Met deze mobiele App heb je jouw personal assistant letterlijk in je broekzak zitten. Handig voor als je veel onderweg bent.

hoe-in-drie-stappen-naar-een-klantgerichte-werkcultuur-thumbail.jpg

In drie stappen naar een klantgerichte werkcultuur

19 december 2018

Om klanten telkens een goede klantervaring te bieden, is het nodig aan een klantgerichte cultuur te bouwen. Een cultuur die ervoor zorgt dat iedereen de klant centraal stelt en hier ook naar handelt. Veel van onze klanten zetten hier al stappen in. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het opstellen van een customer journey. Om de werkcultuur echt klantgericht te maken, zijn de volgende drie stappen essentieel.

house-of-engagement-finance-vier-artificial-intelligence-mogelijkheden-om-relaties-te-onderhouden-2.jpg

Vier Artificial Intelligence mogelijkheden om relaties te onderhouden

12 december 2018

Het Customer Relation Management Systeem in jouw organisatie ondersteunt je in de registratie van je klantrelaties, in het delen van informatie met je collega’s in het stroomlijnen en automatiseren van processen. Het ondersteunt je, maar het denkwerk doe je zelf. Wist je dat de techniek van Microsoft Dynamics inmiddels zó ver is dat de rollen omgedraaid kunnen worden? Je CRM-systeem neemt jouw denkwerk over! Hieronder belichten we vier artificial intelligence functionaliteiten van Microsoft Dynamics die de relatie met je klant kunnen optimaliseren.

Schrijf u nu in