29 november 2018 - Klantgerichtheid in de advocatuur

Op donderdag 29 november a.s. organiseren wij in Amsterdam een seminar over klantgerichtheid in de advocatuur. Wij nemen je graag mee in onze visie op het faciliteren van een modern kantoor in het bouwen en doorontwikkelen van klantrelaties. Met onze lijfspreuk "It is good to connect" willen wij ook dit keer weer zorgdragen voor een goede discussie tussen BD directeuren, marketeers en CRM managers in de advocatuur.

GASTSPREKERS

Graag gaan wij met alle aanwezigen in gesprek over hoe je jouw kantoor klantinformatie en inzichten kunt bieden die een pro-actieve interactie met de klant mogelijk maken.  Wij hebben hiervoor diverse gastsprekers uitgenodigd die vertellen hoe zij dit hebben aangepakt.

Niels-Peter Bronsvoort en Timothy Klaverweide (Marketing Team Van Doorne) vertellen hoe zij binnen Van Doorne continu proberen meer en betere informatie over prospects en klanten beschikbaar te stellen aan de organisatie. Zij hebben persona's, customer journeys en user stories uitgewerkt om te komen tot een optimale klantcontact strategie en van daaruit functionaliteit toe te voegen aan het CRM systeem. 

Gaby Remmers van N3Wstrategy is Customer Experience Expert en heeft veel affiniteit en ervaring met de zakelijke dienstverlening. Haar visie: Klantgerichtheid is de motor voor autonome groei! Gaby zal jullie meenemen in de wereld die klantgerichtheid heet en uiteenzetten aan welke knoppen er gedraaid kan/moet worden om te zorgen voor groei! Het echt kennen van je klanten en hun behoeften is daarbij in ieder geval een belangrijke knop.

Tim Strijbosch, inmiddels zelfstandig consultant o.a. in de advocatuur, wil jullie graag meer vertellen over hoe er buiten de advocatuur wordt omgegaan met o.a. CRM, een 360 graden klantbeeld en salesfunnels. Hij heeft een uitgebreid trackrecord op het gebied van Pitches en Bid en Tender management en heeft de afgelopen 10 jaar de sales (en sales support) teams van Manpower, Office Depot en Genkey aangestuurd. Hij zal ingaan op wat de commerciële waarde is van een goed gevuld CRM en wat het belang is van commerciële data bij het opvolgen van leads en het winnen van pitches.

Programma

Je bent van harte welkom vanaf 15.00 uur. Het seminar begint vervolgens om 15.30 uur en we sluiten de middag af om 17.30 uur, met een borrel. 

Locatie

Het seminar vind plaats in het kantoor van True, gelegen langs de A2 aan de Keienbergweg 100 in Amsterdam. 

Aanmelden

U kunt zich aanmelden via onderstaand aanmeldformulier. 

House of Engagement - Esthel Douwstra Microsoft Dynamics 365 CRM

Meer weten over dit event?

Neem dan contact op met Esthel van Onselen, zij staat jegraag te woord.



Esthel van Onselen | Marketing & Communicatie
events@house-of-engagement.nl
+31 35 646 04 80