1 oktober - Round Table Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen in de Finance sector

Samen met Cmotions, net als House of Engagement onderdeel van Broad Horizon, organiseren wij op dinsdag 1 oktober a.s. in onze vestiging in Hilversum de Round Table "Klantgericht communiceren en optimale relaties opbouwen in de Finance sector". Graag nodigen wij je uit om hierbij aanwezig te zijn en samen met ons en vakgenoten in gesprek te gaan.

Goed klantcontact is cruciaal voor financiële dienstverleners. Zo geeft 56% van de consumenten aan dat slecht klantcontact een reden is om weg te gaan bij een organisatie. Maar hoe weet je wat er speelt bij de klant, in een wereld waar apps en internet centraal staan en klanten daardoor sociaal en maatschappelijk steeds verder af staan van de traditionele financiële dienstverleners. Hoe kun je door het gebruik van data beter inspelen op de specifieke wensen en eisen van de klant? Hoe passen customer engagement, voldoen aan wet- en regelgeving, en effectief en efficiënt werken samen in één oplossing, waarmee je de eerste stappen naar vergevorderde personalisatie zet? En hoe zorg je ervoor dat klanten jou hun financiële vraagstukken blijven toevertrouwen?

Wij nemen je graag mee in onze visie op het bouwen en doorontwikkelen van klantrelaties, het inzetten van data, het direct omzetten van klantinteracties in concrete acties en het optimaliseren van customer engagement. Daarbij gaan wij graag het gesprek aan met alle aanwezigen. Wat versta jij onder klantgericht communiceren en hoe bouw jij aan de optimale klantrelatie? Hoe kunnen processen geoptimaliseerd worden? Praat mee en meld je nu aan voor deze Round Table!

Programma

13.30 – 14.00 : Ontvangst
14.00 – 17.00 : Round Table
17.00              : Netwerkborrel 

Over House of Engagement en Cmotions

House of Engagement en Cmotions zijn beide onderdeel van Broad Horizon, strategisch ICT-partner voor organisaties die met inzet van geavanceerde technologie hun doelstellingen willen overtreffen. House of Engagement helpt instellingen en organisaties bij het realiseren van optimaal rendement uit klantrelaties en excellente klantervaringen. Met onze Dynamics 365 oplossing voor Finance laten wij beschikbare technologische mogelijkheden naadloos aansluiten bij de behoefte van deze sector; waardoor organisaties snel en kostenefficiënt aan de slag kunnen met het verbeteren van de customer experience van de klant. Cmotions verklaart en voorspelt ontwikkelingen die van belang zijn voor de besturing van een organisatie. Daartoe maken zij gebruik van advanced analytics en data science. Samen met Broad Horizon heeft Cmotions Tailo ontwikkeld, het eerste Conversational Intelligence Platform van Nederland dat organisaties in staat stelt om tot een optimale klantrelatie te komen.  

Locatie

Kantoor House of Engagement, Oude Enghweg 4 te Hilversum. Je kunt parkeren in de parkeergarage City-Parking Noordse Bosje 19; dit is een paar minuten lopen van ons kantoor. Je ontvangt na afloop een uitrijkaart.  

Aanmelden

Meld je aan via onderstaande aanmeldformulier.