Webinar Dynamics Customer Insights

Twee maanden geleden kwam Microsoft met haar allernieuwste product. Dynamics Customer Insights is momenteel misschien nog niet erg bekend onder de massa, maar vertegenwoordigt een enorme potentie voor organisaties. Customer Insights levert de ontbrekende schakel in de optimale customer experience en zet de volgende stap naar een data gedreven organisatie.

Klik hier om je meteen aan te melden

In de oplossing wordt op een eenvoudige manier informatie vanuit verschillende bronnen samengebracht, gecombineerd en getransformeerd naar gedeelde klantinzichten, ongeacht de bron en definitie van de data. Artificial Intelligence en Machine Learning dragen bij aan het verkrijgen van diepe inzichten, analyses van KPI’s en het doen van voorspellingen. Informatie kan worden aangevuld met databronnen buiten de eigen organisatie als gepatenteerde Microsoft bronnen om tot nog meer inzichten te komen. Doelgroepen kunnen vervolgens worden gedefinieerd en geprioriteerd. Verkregen inzichten kunnen worden getoond en gebruikt in Dynamics 365 en Dynamics for Marketing.

Donderdag 4 juli geven we een inkijkje in Customer Insights in ons volgende webinar. Benieuwd naar hoe Customer Insights een bijdrage kan leveren aan jouw organisatie? Meld je dan nu aan voor het webinar.

 

Praktische informatie

Datum: Donderdag 4 juli

Tijd: 10.00 - 10.30 uur

Waar: Online 

Aanmelden