Nieuws

Technologische ontwikkelingen, toepassingen ervan door onze klanten, veranderingen in wet- en regelgeving. Het valt niet mee om ‘bij’ te blijven. Onderstaand een selectie van groot en klein nieuws die we graag met u delen.

nieuws

House of Engagement - vacature Traineeship Business Consultant.png

Vacature: Young Professional Program (maximaal 2 jaar werkervaring)

18 mei 2018

Op 1 september 2018 starten wij met het Young Professional Program. Wij stomen jou binnen 3 maanden klaar tot Junior Consultant. Je volgt in deze maanden een intensief opleidingsprogramma waarbij je Microsoft Dynamics 365 en de overige oplossingen uit ons productfolio leert kennen en leert in te richten bij de klant.

House of Engagement 18.png

Overlijdensbericht

06 april 2018

Met veel verdriet delen wij mede dat onze oud-directeur, Roel Hilberink, na een langdurig ziek zijn, op woensdag 4 april is overleden.

House of Engagement - Star of the Year 2017.png

Collega Peter Toxopeus is Star of the Year 2017!

13 maart 2018

Jaarlijks nomineren de collega’s van House of Engagement een collega die net die extra stap heeft gezet in de verbinding tussen collega’s en met klanten, die gezorgd heeft voor positiviteit, werkplezier en vertrouwen binnen het team. En die dit gevoel van engagement ook heeft uitgedragen bij klanten en binnen projecten.

House of Engagement - Broad Horizon -.png

Broad Horizon en House of Engagement bundelen krachten

11 januari 2018

Clouddienstverlener Broad Horizon neemt Microsoft Dynamics 365-specialist House of Engagement over. Met een kern van ongeveer 30 medewerkers ondersteunt dit bedrijf ruim 80 klanten zoals InsingerGilissen, Optimix, Robeco, ProRail, Loyens & Loeff, de Universiteit van Amsterdam en Erasmus Universiteit Rotterdam.

House of Engagement Legal inspiratie sessie.png

Terugblik: geslaagde inspiratiesessie voor advocatenkantoren

15 december 2017

De door House of Engagement georganiseerde inspiratiesessie voor Business Developers en marketeers binnen de advocatuur, heeft gezorgd voor een open, informatieve maar ook zeker gezellige middag waarin gespreksonderwerpen als relatiemanagement (verbeteren), een centraal klantbeeld, de implementatie en adoptie uitdagingen de revue passeerden. Aanwezigen gaven de middag een gemiddeld cijfer van een 8,8 – reden voor een mooie vervolgsessie in 2018 dus!

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief