Liefde van je klant, of liefde voor je klant?

Onlangs werd Nick de Heer geïnterviewd door Abecon, een van de zusjes van House of Engagement. Over klantrelaties en de liefde. Want is het liefde van je klant, of liefde voor je klant? Een betere klantrelatie begint (meestal) niet bij jezelf.

Thuis bij Nick de Heer gaat het vaak over de liefde. Niet vreemd, want zijn vrouw is psychologe en geeft onder andere relatietherapie. Toch komen de keukentafelgesprekken ook van pas in zijn werk voor House of Engagement. En hé, relaties, liefde – daar zit een verband. “Veel bedrijven willen dat klanten verliefd op hen worden. Ze zeggen: Wij willen dat klanten écht van ons en ons product gaan houden. Door de gesprekken met mijn vrouw vraag ik me af of dat wel zo'n verstandig streven is.”

Download hier het artikel

 

 

Het volledige interview is onderdeel van het boek ‘De kracht van innovatie – The full story II’, welke is uitgegeven door Abecon. Dit is een luchtig boek waarmee waarmee managers, ondernemers en professionals drie vliegen in één klap slaan. Je leest bij over nieuwe ontwikkelingen, krijgt inzicht in de laatste technologieën en kunt je voordeel doen met ‘lessons learned’ bij IT- en veranderprojecten. Het gehele boek kosteloos ontvangen? Stuur dan een e-mail naar Abecon.

 

 

 

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief