Waardevolle tips om uw klant écht centraal te stellen

“De klant centraal stellen”. Ieder bedrijf roept het, maar wie doet het nu echt? Wie weet precies wat de klant bezighoudt en heeft dat in zijn vizier bij het maken van plannen?

“De klant centraal stellen”. Ieder bedrijf roept het, maar wie doet het nu echt? Wie weet precies wat de klant bezighoudt en heeft dat in zijn vizier bij het maken van plannen?

Bij House of Engagement denken we dagelijks over dit vraagstuk na. We bedenken hoe systemen hierbij kunnen helpen en hoe u waarde kunt toevoegen voor uw klant. We praten hierover met onze eigen klanten, met vakgenoten en met innovatieve experts uit verschillende vakgebieden.

Dat levert inzichten op die we graag met u delen. Om die reden zijn we gestart met het schrijven van blogs voor de Legal en Finance markt. Deze blogs bevatten stuk voor stuk ideeën waarmee u uw voordeel kunt doen in het opbouwen van een waardevolle relatie met uw klant.

Onze kennis willen we graag periodiek met u delen. Vindt u het interessant om onze tips en tricks, updates, persoonlijke ervaringen, blunders en best practices te ontvangen op uw e-mailadres? Bevestig dit dan via onderstaande aanmeldbuttons.

Aanmelden blogs Legal

Aanmelden blogs Finance

 

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Neem dan contact op met Esthel van Onselen, Marketing & Communicatie, via blogs@house-of-engagement.nl

 

Blijf op de hoogte


Schrijf u in voor de nieuwsbrief