Over ons

Organisaties en instellingen zijn op zoek naar een engagement platform. Zij willen een business partner die hen kan adviseren en begeleiden bij de digitale transformatie van afdelingen en organisaties en kiezen hierbij meer en meer voor standaard oplossingen in de cloud. House of Engagement kan inspelen op deze vraag omdat wij onze klanten en hun uitdagingen begrijpen en technologie voor hen kunnen laten werken.

onze Visie


Als House of Engagement realiseren wij succesvolle, duurzame relaties die zijn gebaseerd op kennis, ervaring en begrip. Wij streven naar win-win situaties voor alle betrokken partijen waarbij we de volgende uitgangspunten hanteren:

De klant echt kennen
Je kunt je klanten pas écht goed bedienen als je ze écht kent. Inzicht in de persoonlijke klantreis en voorkeuren zijn onmisbaar bij het realiseren van de ultieme klantervaring.

Inzet van nieuwe technologie is onmisbaar
Nieuwe technologieën zoals chatbots, artificial intelligence en portals zijn onmisbaar om u dichter bij uw klanten te brengen en meer rendement te halen uit de klantrelatie.

Samen leren
Wij geloven in samen leren. Dat vertalen wij in marktspecifieke oplossingen waarin collectieve kennis en ervaring wordt gebundeld zodat klanten sneller en kosten-effectiever aan de slag kunnen met CRM.

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan
Iedereen is gebaat bij zo eenvoudig mogelijke, snel en feilloos te realiseren oplossingen die zich bovendien al eerder hebben bewezen in specifieke markten.

onze ambitie


Als business partner van onze klanten op het gebied van klantrelaties binnen Education, Finance & Legal, helpen wij hen om meer rendement te halen uit hun klantrelatie. Dit doen wij door het geven van advies en het bieden van marktspecifieke oplossingen.

Om hierbij echt het verschil te kunnen maken voor de klant van de klant, begrijpen wij onze klanten (en de klant van de klant), zijn experts op het gebied van zijn/haar processen en luisteren naar de uitdagingen waarmee men wordt geconfronteerd en die mogelijk nog op de loer liggen.

Wij creëren nieuwe kanalen voor de eindklant, verbeteren en versimpelen interactie, vergroten mogelijkheden voor interactie en verbeteren de efficiency van processen door slimme inzet van onze oplossingen.

Onze mensen


Welke mensen werken er bij House of Engagement? Kort samengevat hebben we het over een gemotiveerd team van zelfstandig werkende en een tikkie eigenwijze CRM professionals. Doortastende en resultaatgerichte mensen die zich verantwoordelijk voelen voor hun bijdrage aan het succes van onze klanten. Zij zien CRM projecten niet alleen als het introduceren van een stukje techniek, maar hebben daarbij ook oog voor de gevoeligheden van organisaties, processen en gebruikers.

Professionals met talent, passie voor het vak en voor het verder ontwikkelen van relevante kennis en vaardigheden. Nieuwsgierig, betrokken en niet bang om her en der een (opbouwende) kritische noot te plaatsen indien nodig.

Samen zijn wij House of Engagement.

 

Werken bij.png

Meer over ons weten?

Wilt u meer over ons weten of heeft u andere vragen? Wij staan u graag te woord!


info@house-of-engagement.nl  |  035 – 646 0480