Even voorstellen

Dit jaar hebben wij meerdere nieuwe medewerkers mogen verwelkomen bij House of Engagement. Wij stellen ze graag aan u voor:

Matthea Stoter – Engagement Manager
In dienst per 17 juli 2017

“Maandag 17 juli jl. ben ik begonnen als Engagement Manager! Leuke aansprekende titel al zeg ik het zelf ;-). In mijn rol als Engagement Manager ben ik verantwoordelijk voor bestaande klanten in alle House of Engagement marktsegmenten en zal ik met name verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen van new business in de Onderwijs en Finance markt. Een mooie uitdagende functie waar ik met veel enthousiasme en passie aan zal werken…..

House of Engagement spreekt mij in zowel haar visie, klantgerichtheid als in de aanwezigheid van een gemoedelijke cultuur aan. En dat zijn voor mij de ingrediënten om met een goed gevoel de drie markten succesvol te bedienen en verder uit te breiden! Aan let’s connect zal ik willen toevoegen: let’s start!”

Matthea heeft naast Bedrijfskunde spec. Sales, Marketing en Communicatie ook het NIMA Sales-B afgerond en was als voorzitster actief in het NIMA Sales bestuur. Matthea heeft ruime ervaring met ERP en CRM-software waaronder Dynamics. Zij is werkzaam geweest bij een Dynamics implementatiepartner als Business Developer en heeft haar eigen Microsoft Dynamics implementatie organisatie gehad.

 

Job de Boer – Customer Care Team
In dienst per 1 juli 2017

“De afgelopen 6 maanden heb ik stage gelopen bij House of Engagement. Tijdens deze periode heb ik een chatrobot applicatie ontwikkeld die ondersteuning kan bieden tijdens het wervingsproces van onderwijsinstellingen. De chatbot biedt de mogelijkheid om een studiekeuzetest aan te bieden aan potentiele studenten in de vorm van een klein dialoog. De resultaten van de studiekeuzetest worden opgeslagen binnen Dynamics 365.

Naast mijn afstudeeropdracht heb ik de mogelijkheid gekregen om mee te werken bij Customer Care. De stageperiode is mij heel erg goed bevallen en ik heb daarnaast veel opgestoken van het werken met Dynamics 365. De leuke werkzaamheden, de gezellige collega’s en de prettige werksfeer hebben ervoor gezorgd dat ik niet lang na hoefde te denken over de contractaanbieding die ik kreeg aangeboden na mijn stageperiode. Ik ben inmiddels met veel plezier begonnen met het werken bij House of Engagement!”

Na een aantal jaren in dienst te zijn geweest als servicemedewerker bij B.M.W. Amsterdam vond Job het toch tijd om zich verder te ontwikkelen en is hij begonnen met de hbo-opleiding Informatica aan de hogeschool InHolland. Op dit moment is hij bezig met de afronding van zijn scriptie.

 

Esthel Douwstra – Marketing & Communicatie
In dienst per 1 mei 2017

“De eerste maand viel ik gelijk met mijn neus in de boter: de naamswijziging van CRM Resultants naar House of Engagement. Een mooi project om aan mee te werken! De naam CRM Resultants is een bekend begrip in de wereld van de CRM en ik kijk er dan ook naar uit om datzelfde met de met de naam House of Engagement te bewerkstelligen.

Vanaf dag één heb ik mij welkom gevoeld bij dit bedrijf. House of Engagement is een mooi bedrijf met een open cultuur en leuke collega’s. Dat was mij al direct duidelijk bij het eerste sollicitatiegesprek. Dat is een van de redenen dat ik voor House of Engagement heb gekozen. Een soort van extraatje is het monumentale kantoorpand. Een prachtige inspirerende plek om te werken.”

Esthel heeft jarenlange ervaring op het gebied van marketing- en communicatie. Zij is onder andere werkzaam geweest als marketeer voor een bedrijf dat software maakt en implementeert voor verzekeraars, en voor een merken- en octrooibureau.

 

Jessie Augustijn – Junior Account Manager
In dienst per 1 maart 2017

“Ik ben pas net werkzaam bij House of Engagement, maar zo voelt het niet door het warme welkom dat ik heb gekregen. Mijn eerste dagen waren zo ingericht dat ik iedereen rustig leerde kennen en ruimte had om mijn kennis van Dynamics 365 te verbreden.

Ik ben hier gaan werken omdat ik denk hier veel te kunnen leren en ik in deze account management functie hopelijk veel kan betekenen voor het team. Met plezier ga ik iedere dag naar het mooie pand in hartje Hilversum, maar ik kijk ook uit naar het bezoeken van nieuwe- en bestaande klanten binnen de drie verschillende industrieën.”

Jessie is hiervoor werkzaam geweest bij Microsoft. Zij was daarbij verantwoordelijk voor verschillende campagnes ten behoeve van business development voor met name het partnerkanaal.