Education: Engagement successen afgelopen periode

Bij House of Engagement werken wij continu aan een optimale engagement met onze klanten en de klanten van de klant. De afgelopen maanden hebben wij diverse successen geboekt en nieuwe projecten gestart.

Een selectie van diverse Go live/upgrades van de afgelopen periode:

De Universiteit Maastricht is live gegaan met de Alumni Portal. Om dit mogelijk te maken is er allereerst een dataconversie gedaan vanuit hun oude systeem naar Dynamics CRM/365. Daarnaast is evenementbeheer ingericht en is er een koppeling gemaakt met Mailchimp. De Alumni Portal is vervolgens dusdanig ingericht dat alumni kunnen inloggen om hun gegevens te wijzigen en zich kunnen aanmelden voor evenementen. Op deze manier kan de universiteit via een gebruiksvriendelijk systeem in contact blijven met haar alumni.

Bij de Hogeschool Inholland hebben wij eerder Dynamics CRM/365 ingericht voor het aanmaken van QR codes bij evenementen. De afgelopen maanden hebben zij deze, tijdens de Open Dagen, succesvol ingezet. Hierdoor kan opvolging van interesse van potentiele studenten eenvoudiger en sneller gerealiseerd worden, aangezien alle informatie direct in Dynamics CRM/365 staat.

Omdat CRM 2011 niet meer wordt ondersteund door Microsoft hebben wij bij Wageningen Economics Research een update uitgevoerd naar de nieuwe versie van Dynamics CRM/365. Daarnaast zijn er diverse upgrades uitgevoerd op het gebied van onder andere bestaande formulieren en workflows.

Bij Cibap hebben we Dynamics CRM/365 Online ingericht voor Algemeen Relatiebeheer. Daarnaast is er een koppeling gemaakt met Eduarte, om de NAW gegevens in CRM te kunnen inladen. Hiermee beschikt Cibap altijd over actuele informatie en hoeven wijzigingen niet meer op meerdere plekken doorgevoerd te worden.

Voor Education zijn wij tevens bezig met diverse (nieuwe) projecten. Een aantal projecten:

Bij de Universiteit van Amsterdam zijn we bezig met de inrichting van een werving proces en systeem. Speciaal hiervoor hebben we gezamenlijk een content strategie ontwikkeld. Dit resulteert in het beter begeleiden van potentiele studenten in hun studiekeuze.

Voor Marnix Onderwijscentrum en Penta Nova zijn we bezig met het implementeren van een systeem en proces voor contractonderwijs met koppelingen met trajectplanner en exact. Dit is ter vervanging van het huidige systeem en zorgt ervoor dat het automatisch en betrouwbaar beschikbaar hebben van informatie gewaarborgd is.

In een aantal fasen gaan wij bij Van Hall Larenstein onder andere relatiebeheer, onderzoeksproces, werving en alumni implementeren. Dit stelt hen in staat om een relevantie interactie te realiseren met alle relaties en bij het vinden, boeien en binden van studenten voor een leven-lang-leren.

Logo House of Engagement - Experts in customer relatatons.png

Benieuwd naar hoe u meer kunt halen uit de relatie met potentiële studenten, studenten en alumni? Neem dan contact met ons op: info@house-of-engagement.nl of via +31 35 35 646 04 80.