Customer Care Consultant Dynamics 365 (min. 32 uur per week)

In het kort: • Je bent samen met het Customer Care team het eerste aanspreekpunt voor onze klanten in alle drie de industrieën • Je lost de vragen en problemen op waar de in-house applicatiebeheerders van de klanten niet uitkomen • Ruimte om je vakkennis te verdiepen en/of verbreden • Doorgroeimogelijkheden binnen House of Engagement en de hele Broad Horizon-groep • Goede sfeer, ruimte voor plezier

Dit ben jij

  • Je hebt een mbo-opleiding afgerond die aansluit bij de functie
  • Je bent dienstverlenend en klantgericht ingesteld en vind het leuk om te fungeren als eerste aanspreekpunt voor de applicatiebeheerders van klanten
  • Je hebt een proactieve en initiatiefrijke instelling, zowel in teamverband als zelfstandig
  • Je hebt reeds enige ervaring in het ondersteunen van klanten
  • Je kan goed analyseren en denkt in oplossingen
  • Je blijft altijd kalm en klantvriendelijk
  • Je bent een doorzetter
  • ‘Live’ of schriftelijk: je kunt goed communiceren, zowel in het Nederlands als het Engels
  • Je hebt grondige kennis en ervaring met alle MS-Office producten
  • Ervaring met CRM systemen is een pré

Dit zijn wij

Onze missie

Mensen praten liever met mensen dan met systemen. Toch automatiseren steeds meer organisaties het contact met hun klanten, of het nu om sales, relatiemanagement of customer services gaat. Dat is efficiënt, maar niet effectief als de software niet aansluit bij de behoeften van de klant. Bij House of Engagement bedenken en bouwen we oplossingen die het beste van de digitale en echte wereld samenbrengen. Slimme CRM-systemen, mobiele apps, bots en AI-toepassingen met oog voor de mens áchter de monitor: medewerkers én ‘eindklanten’. Microsoft Dynamics 365 is hierbij onze onuitputtelijke toolkit.

We groeien snel en willen onze oplossingen graag op grotere schaal inzetten. Als het kan zelfs over de grens. Daarom zoeken we ambitieuze nieuwe collega’s die ons hierbij kunnen helpen. Gedreven mensen, die net als wij vinden dat een Customer Engagement-oplossing geen doel is, maar een middel om organisaties en klanten dichter bij elkaar te brengen.

Over House of Engagement

  • We zijn met ongeveer 35 collega’s, met een thuisbasis in het hart van Nederland: Hilversum
  • We zijn Nederlands marktleider in de sectoren Onderwijs, Finance en Legal
  • We zijn al jaren Microsoft CRM Gold Partner
  • We hebben nationale en internationale klanten
  • We willen groeien, maar niet ten koste van ons werkplezier: we lunchen samen en organiseren regelmatig activiteiten

We werken niet alleen

House of Engagement is onderdeel van de Broad Horizon-groep, een samenwerking tussen vier innovatieve bedrijven die gezamenlijk het hele spectrum van Customer Engagement, Operations, Office en BI-oplossingen van Microsoft aanbieden. De andere leden van Broad Horizon zijn Breinwave, GreatCircle en Abecon. Broad Horizon heeft bij elkaar 300 medewerkers en vestigingen in Nederland en België. De samenwerking biedt kansen voor jou: je kunt binnen ons eigen bedrijf groeien, maar ook over de volle breedte van Broad Horizon.

Dit ga je doen

Onze customer care afdeling is het eerste aanspreekpunt van ons bedrijf en dus het visitekaartje. Deze afdeling is geen standaard support afdeling, maar is proactief bezig met klantcontact. Je wacht bij ons niet af tot de klant jou belt, maar informeert de klant juist zelf over software ontwikkelingen en wijzigingen. Onze customer care consultants zijn de eerste die weten wat er bij de klant speelt en zijn dus zeer belangrijk voor het spotten van nieuwe mogelijkheden en het oplossen van problemen, voordat de klant het als een probleem ziet.

Je werkt in een team van 3 vaste collega’s. Daarnaast werk je nauw samen met de met de 3e lijns support door onze andere consultants en/of ontwikkelaars. Je handelt zelfstandig de sporadisch 1e, maar vooral 2e en waar mogelijk 3e lijns vragen en problemen af binnen de afgesproken SLA’s en je biedt ondersteuning aan de functionele applicatiebeheerders van onze klanten. Denk hierbij aan het, tot een bepaald niveau en/of tijdsbestek, zelf uitvoeren van aanpassingen aan de klant omgevingen om de werkprocessen te stroomlijnen en te optimaliseren. Via ons ticketsysteem (voor de klant) en onze SharePoint site (voor intern gebruik) documenteer je de oplossingen.

Net als al onze consultants doe je mee in het uitwerken van nieuwe functionaliteit die in Dynamics 365 wordt ontwikkeld door Microsoft tot aan een in de ‘Consultant Club’ demonstreerbaar resultaat. Daarnaast ben je bereid tot kennis opdoen van alle aan Dynamics 365 gerelateerde en gekoppelde systemen; denk hierbij aan Portals for Dynamics 365 en PowerBI. Last but not least, je denkt mee in het verbeteren van processen ten behoeve van een perfecte klanttevredenheid en klantervaring.

Dit bieden we je

  • Een ambitieuze omgeving waarin plezier belangrijk is: in je werk en met collega’s
  • De mogelijkheid om door te groeien, binnen House of Engagement of de Broad Horizon-groep
  • Een studiebudget én (betaalde) studietijd
  • Een goed salaris (plus bonusregeling)
  • De vrijheid om je werktijd flexibel in te delen
  • Een abonnement op de sportschool
  • Je start met een tweeweekse training in India , afgestemd op jouw leerdoelen

 

Heb je vragen over de functie? Bel dan met Astrid Stoffelsen: +31 35 646 04 80.

Past deze functie niet bij jou, maar ken je iemand die er geknipt voor is? Deel ‘m dan!